vineri, 24 decembrie 2010

Smth new


O zi care speram sa se termine mai frumos .O zi la care visam sa nu vars o lacrima ...a aparut EL..din nou imi batea inima tare..eram atat de fericita,nu vroiam ca acele momente sa se termine as fi vrut sa continui acele clipe toata viata ...am avut incredere ..din nou ...am incercat sa nu dau frau sentimentelor..si sa cred ca e o simpla joaca ..un joc/o joaca din care sunt sigura ca nu stiu cum sa mai ies..oo doamne nu inteleg de ce trebuie sa suferi intotdeauna pentru o clipa de fericire .si cum spuneam ,am avut incredere...era prea frumos sa fie adevarat .da ...era prea frumos..si dintr-o data am izbucnit..am aflat ceva ce speram sa nu fie real .preferam sa traiesc in minciuna decat sa o termin..insa ma gandesc mai bine ar fi bine sa ma opresc..el...nu poate fi asa cum vreau eu ,nu poate fi doar al meu .cu lacrimi pe buze trebuie sa iau o hotarare ..PUNCT SAU VIRGULA?asa ma tenteaza acea ''virgula'' dar ma gandesc ca nu primesc nimic decat multe goluri si loviuri fara sa vreau ...e dureros .in schimb trebuie sa spun ..''stop''..nu ..nu va merge .hai sa uitam totul sa ne prefacem ca nimic nu s-a intamplat...daca ar fi atat de simplu .sunt intre vise si realitate .as vrea sa ma trezesc in schimb acest vis mi-a creat dependenta..tu ...vei pleca...dute...dar nu uita .k .. a fost ceva .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu