miercuri, 19 ianuarie 2011

my angel



A mai trecut un an .Un an plin de nebunii de fericire sau poate de lacrimi .Dar toate s-au terminat cu bine asta doar pentru ca ai aparut tu ...Tu .. My angel ..Ai aparut intr-un moment in care aveam nevoie de cineva care sa ma inteleaga ,sa fie langa mine ,sa imi dea un sfat ...si uite ca tu ai reusit sa faci asta pentru mine .Ai reusit cu adevarat sa ma faci sa vibrez de fericire.Imi era de ajuns doar sa te privesc...si imi era bine ...insa tu mi-ai oferit mai mult .Si iti multumesc.Mi-ai oferit sprijinul tau ...si ..DA ..mi-a fost de folos.Imi amintesc cat de minunat am putut sa ma simt in preajma ta ...cat de minunat a fost sa te pot atinge ...sa te pot simti ...sa te pot saruta ..de asemenea in bratele tale m-am simtit protejata,si implinita .as avea atatea de spus ...insa ..ma framanta multe chestii de genu ...CUM AR FI DACA...?eii na..ar fi un vis .dar uite ca si ceea ce am simtit langa tine am crezut ca e un vis,si din fericire nu a fost doar atat...a fost pura realitate .Si ce mai pot spune...Mi-ai oferit fericire ...a fost ca si cand as primi un cadou..insa eu nu am oferit nimic ca sa pot primi acest cadou minunat .Atunci?Poate ar trebui sa cred ca Dumnezeu mi te-a adus in viata mea ,cand aveam mare nevoie....?DA.Tu dragul meu ai fost cel mai frumos cadou.Mda...poate intr-o zi...ar fi ...poate ..ar fi...sper.Sper ca visul nostru sa continue dragul meu,si poate...nu se va termina niciodata .Dar de ce s-ar termina nu-i asa...?ah ..de mi-ai putea raspunde la atatea intrebari ce ma framanta..dar tu nu poti fi langa mine ...nu poti sa ma linistesti..nu poti sa ma ajuti ..ah .ce n-as da pentru un singur minut in care sa ma privesti cu ochii tai albastrii...Ochii tai ce m-au inebunit...dar nu poti ..si nu-mi ramane nimic de facut ...decat sa ma gandesc., sa visez...si de asemenea ...sa astept.Si te voi astepta DRAGUL MEU .te voi astepta...Cu drag .Dragul meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu